30 вересня відбувся форум «Prozorro Market: win-win для держави та бізнесу». Мета заходу - обговорити ключові досягнення електронного каталогу й подальший розвиток.
Учасники форуму
У форумі приймали участь:
- Юлія Свириденко
- Надія Бігун
- Микола Ткаченко
- Едем Адамов
- Олексій Мовчан
- Дмитро Завгородній
- Нелі Стельмах
- Орест Степанюк
До форуму долучилися спікери від Верховної Ради України, Міністерства економіки України, Міністерства освіти і науки України, Prozorro, Команди Реформи Шкільного Харчування, Медичні закупівлі України та інші.
Представник підприємства
Учасником даного форуму був і представник нашого підприємства, уповноважена особа з проведення закупівель, заступник генерального директора з виробничо-комерційної діяльності Віталій ГАЛУЗІНСЬКИЙ.

Основні обговорення
Під час форуму обговорили багато питань котрі виникають у замовників та учасників, процеси розвитку, показники, та історію створення Prozorro Market.
Показники ефективності

Головний показник ефективності Prozorro Market - це безумовно економія для держави. Від початку цього року через каталог вдалося закупити товарів на понад 30 млрд грн. Загалом за час роботи інструменту загальна сума закупівель склала 42 млрд грн. А цифра економії від початку існування інструменту склала понад 6 млрд грн.
Ключові інновації на Prozorro Market
Дмитро Соловей, заступник директора Професійних закупівель з питань розвитку, представив ключові інновації, які чекають на Prozorro Market. Серед них:
- Єдиний електронний документ, який об’єднує готові договори та технічні завдання за принципом конструктору.
- Розширення причин для скарги на недобросовісних постачальників.
- Ще більш спрощена кваліфікація постачальників.
- Вдвічі швидша процедура - від оголошення до договору за три дні.
Виступи клієнтів
На Форумі також виступали безпосередні клієнти Prozorro Market – публічні замовники та постачальники. Вони поділились своїм досвідом використання е-каталогу, який дуже цінний. Це допоможе розвивати Prozorro Market, щоб він був максимально корисний для держави та клієнтів.